ETIKETTER

onsdag, april 13, 2011

Mirakel

Jag är så obeskrivligt glad just nu. Idag skedde ett mirakel. Helt otroligt. Tror inte riktigt att det har sjunkit in ännu. Vill inte riktigt gå in på vad det handlar om men jag vill att ni alla tar en minut och bara tänker på hur bra ni har det. Ta ingenting för givet. Blir tårögd bara jag skriver det här, vill berätta så mycket, men samtidigt inte för mycket. Så jag avslutar skrivandet nu. Jag vet att det är orättvist att jag säger a och inte b, men jag känner inte att jag kan vara så privat. Ville egentligen bara meddela att jag varit med om ett mirakel. Inte varje person som kan säga det. Ta hand om er! :-)

Etiketter:

9 Comments:

Anonymous laurie sa...

ohh gud va nyfiken jag blir! Jätteglad för din skull, vet såklart inte vad det handlar om men om du blir så glad av det måste det ju bara vara positivt :))

13 apr. 2011 23:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Gravid? ;) För oss tog det två år så när jag äntligen blev gravid var det mirakel för oss. Så så fort jag läste det så tänkte jag på graviditet. Hoppas att du inte tar illa upp! ;)

tash

14 apr. 2011 00:49:00  
Anonymous Lejla sa...

Ryser bara jag läser detta! Vill du inte ens säga vad det handlar om?=) Saker och ting sker utav en anleding, jag tror på att allt som händer har en mening. vi får tecken varje dag men vet inte alltid vad det är eller förstår dem. Som du skriver... vi ska vara tacksamma över det vi har i våra liv! Ha det bäst, Kram!

14 apr. 2011 09:15:00  
Anonymous Elisabeth sa...

EN MASSA KÄRLEK TILL DIG MIN UNDERBARA VÄN!

/Elisabeth

14 apr. 2011 09:21:00  
Anonymous Melissa sa...

Cher Inshalla? :(

Kram,
Melissa

14 apr. 2011 09:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Mirakel sker varje dag kring oss. Det räcker att man har en stark tro för att se och uppleva den.

14 apr. 2011 13:57:00  
Blogger nailsbytheprincess sa...

överallt omkring oss finns det mirakel, men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardag.

haha, randomkommentar, ja. men var bara tvungen att skriva det

14 apr. 2011 16:06:00  
Anonymous denise sa...

gravid? ;)

14 apr. 2011 18:59:00  
Anonymous sanna sa...

Vad roligt, det är du säkert värd!

16 apr. 2011 11:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->