ETIKETTER

söndag, april 03, 2011

Min klänning i blått


För ett år sedan provade jag den här klänningen, i blått, hos BikBok. Den enda skillnaden var dock att den jag testade var kort. Minns faktiskt inte varför jag inte köpte den. Jag letade klänning inför ett bröllop och tyckte nog att den var för lite för vanlig för ett bröllop. Men nu såg jag på Thereses blogg att den kommit ut som långklänning också! Woho! Den blå färgtonen tillhör en av min favoriter. Blir definitivt ett köp om jag ser den i butik! Kostar 499 kr.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous laurie sa...

jag ska också köpa den om jag ser den! Såg den också hos therese och jag hoppas att den är fin på ( läs inte för lång) för färgen är underbar ;)

3 apr. 2011 16:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Den blåfärgade mkt fin!

3 apr. 2011 17:52:00  
Anonymous Sari sa...

Så tjusig!

6 apr. 2011 08:38:00  
Anonymous Lisa sa...

Hejsan :) du har intelust att sälja/hyra ut denna underbara klänning till mig?

22 nov. 2011 20:38:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lisa: Jag köpte den inte. Minns att jag provade men att den inte riktigt motsvarade mina förväntningar. Ett tips kan vara att kika på Tradera om den finns där kanske? :) Lycka till!

22 nov. 2011 21:31:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->