ETIKETTER

tisdag, april 26, 2011

Marabou Cookies + tävling!



Hallå alla fina! Hoppas att ni alla har haft det riktigt mysigt i påsk och är redo för en ny vecka med nya tag efter ledigheten. Själv har jag massor att göra och det kommer kanske att märkas av på bloggen. Men jag ska göra mitt bästa för att uppdatera er så ofta jag kan. Tänkte börja med dessa läckra cookies som Marabou skickade mig i förra veckan. Riktigt mumsiga! Jag älskar deras chokladkakor så dessa cookies välkomnar jag med glädje. Min favorit bland chokladkakorna är Frukt och Mandel så jag hoppas att en sådan cookie kommer ut snart! :-)

Jag har många gånger sagt att jag önskar att det gick att bjuda på den mat som jag publicerar på bloggen så att ni själva kan få ta del av alla bakverk och rätter som jag lagar. Så nu har jag lyckats fixa att ni, min fina läsare, kan vinna en massa cookies! Bra va?! ;-) Slänger upp tävlingen senare ikväll om jag hinner. Hoppas att ni alla får en underbar start på veckan! Kram :-)

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Mums!! ser goda ut!

26 apr. 2011 20:02:00  
Anonymous helene sa...

góare tävling finns nog inte, tänker definitivt delta när den dyker upp! :)

27 apr. 2011 16:51:00  
Anonymous Anonym sa...

mums vad gott!
skulle göra allt för att testa just nu, har inte ätit marabou chocklad på länge!! (bor utomlands :( )
/Susanna

27 apr. 2011 21:34:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->