ETIKETTER

onsdag, april 13, 2011

Imorgon släpps Conscious Collection


Hallå allihopa! Hur mår ni idag? Sovit gott? :-)
Häromdagen hittade jag en hel del plagg ur Conscious Collection hos H&M. Kollektionen ska inte släppas förrän imorgon, men tydligen så har vissa plagg redan ställts ut i butikerna. Lite tråkigt för de som väntat länge och missar plaggen. Jag provade några shorts, men hittade inget som jag fastnade för. Istället väntar jag till imorgon då hela kollektionen finns till salu. Jag kommer att vara på jakt efter dessa tre plagg som ni ser i kollaget ovan. Jag har tidigare bloggat om hela kollektionen, klicka HÄR om du vill se bilder på alla plagg.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej Maria

Kan inte du visa bilder på ditt hus?:)

13 apr. 2011 11:37:00  
Anonymous Elin Gabriella - Mops & Chihuahua sa...

Sååå mycket fint :)

Tack söta du!!! Jag säger som talaren ovan, vore kul att se ditt hus :) Hihi.

Kramkram

13 apr. 2011 16:27:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->