ETIKETTER

tisdag, mars 29, 2011

Virkad väst + akuten


Hallå där! Har spenderat 4,5 timmar på akuten idag. Träffade läkaren i sammanlagt 7 minuter, resten av tiden fick jag vänta. Röntgen tog typ 10 minuter. Tån är i alla fall inte bruten, vilket känns skönt. Den gör dock sjukt ont så jag går på smärtstillande. Eftersom jag förlorade en massa timmar på att sitta och vänta på akuten, måste jag sitta och arbeta lite nu för att komma ikapp med arbetet.

Tog en liten paus nu för att uppdatera er lite. Tänkte visa upp den här vackra västen som jag hittade inne hos MQ när jag gjorde ett modejobb för Vågen. Visst är den fin? En virkad väst och ett par virkade shorts prioriterar jag i sommar. Pris: 399 kr.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Det var skönt att det är över!

30 mars 2011 12:53:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->