ETIKETTER

fredag, mars 25, 2011

Myspys-skorna


Nu har jag internet igen! Det var väl på tiden? Det är sååå irriterande med driftstörningar för det finns ju inget man själv kan göra åt saken! Nu har jag massor att blogga om. Tänkte först visa upp ett av mina senaste köp. Ett par Ugg-liknande skor från Skopunkten. Har varit på jakt efter ett par svarta den senaste månaden utan att hitta några. Det är i princip vår nu och denna typ av sko säljs ju inte längre, därför var det svårt att hitta ett par svarta. Så det fick bli ett par beigea istället.

Var förut rätt så osäker på den här typen av sko för jag tyckte bara att de såg lite... hmm... lite allt för avslappnade (?) ut. Tycker nog fortfarande det och skulle aldrig ha på mig dem på jobbet eller viktiga möten och liknande. Ser dem mer som ett par myspys-skor som jag använder vid mer lediga tillfällen.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

MKT FINA, SER SKÖNA UT!

25 mars 2011 20:20:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->