ETIKETTER

måndag, mars 07, 2011

Kallsvettningar!

Hej alla söta. Tack snälla för era uppmuntrande kommentarer. Ni är så himla fina! :-)

I förra veckan drabbades jag av något slags virus så jag har haft hög feber och hostat som en galning. Trots detta har jag haft jobb att göra så den lilla energi jag haft har gått åt till att jobba. Jag åkte exempelvis iväg på fotograferingen i veckan med feber och rinnande näsa. I helgen har jag bara vilat och tagit hand om mig själv. Känner mig nästintill återställd idag förutom en grov förkylning och lite kallsvettningar. Jag hatar den perioden precis efter att man varit sjuk, man vet liksom inte riktigt hur mycket ens kropp klarar av ännu. Imorgon ska jag dock iväg till en tidningsredaktion och hjälpa till lite kring resultatet från fotograferingen. Ska bli kul! Jag längtar efter att börja blogga igen, har ju massor att visa er. Men vi får se när jag verkligen orkar köra igång på riktigt. Jag postar strax en dagens budskap! Kram.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Skönt att det är över!
Kram

7 mars 2011 18:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Krya på dig!

11 mars 2011 22:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->