ETIKETTER

onsdag, mars 09, 2011

Fortfarande inget internet

Hallå allihopa!
Är såååå frustrerad över att internet är nerlagt hemma hos oss. Det är tydligen driftstörningar och har varit det sedan igår förmiddags! Just nu lånar jag datorn hos mina svärföräldrar för att skicka iväg viktiga mail och lite annat jobb. Passar på att lämna detta meddelande till er. Hoppas att det är bra med er alla, vill verkligen blogga men det är ju svårt utan internet, haha! Blä. Håll ut! Vi hörs snart igen, kram.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej fina du!

jag var en av de lyckliga som vann örhängena (nr 4)
har du fått mitt mail?:D

Mvh Annie
annie.p@gotlandica.se

9 mars 2011 21:14:00  
Anonymous Mickan sa...

Hoppas det snart funkar igen...

9 mars 2011 23:16:00  
Anonymous Anonym sa...

Ta det lugn och lycka till!!

10 mars 2011 13:33:00  
Anonymous sanna sa...

usch neeej!!

10 mars 2011 18:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annie: Det blev en försening eftersom jag var sjuk och sedan var utan internet. Sorry! Men jag postade dem igår så du bör ha dem på måndag hoppas jag. :-D

11 mars 2011 10:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Ingen fara, ville bara inte gå miste om dem. Tack tusen gånger igen :D
KRAAAAAM Annie

14 mars 2011 14:39:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->