ETIKETTER

måndag, mars 28, 2011

Bruten tå

Gissa vad jag gjorde för några timmar sedan? Slog i foten sååå hårt i soffbordet att jag föll ihop i soffan och tappade nästan andan. Herregud vilken smärta! Tror att storttån är stukad eller i värsta fall bruten. Har dock för mig att man inte gör något åt brutna tår, det brukar läka av sig själv. Så nu väntar jag på att mannen ska komma hem med alvedon. Det gör så oooooooont! :-)

Utöver detta fick jag feber igår kväll. Invigde våren igår genom att ha på mig min trenchcoat. Det gick bra, men det var så fruktansvärt blåsigt här i Örebro att jag antar att jag blev sjuk pga det. Är sååå trött på att vara sjuk. Känns inte som att jag hinner bli frisk förrän jag får sjuk igen.
Någon som har tips på hur man kan stärka immunförsvaret?

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ät mycket vitlök! Krya på dig.
Kram

28 mars 2011 16:05:00  
Blogger Juliannie sa...

Sov mycket och stressa mindre och skratta mycket! Och det är vetenskapligt bevisat! Kram

28 mars 2011 22:02:00  
Anonymous Diana sa...

Krya på dig gumman, hoppas du blir bättre snart! Kram diana och melissa

29 mars 2011 09:42:00  
Anonymous Lexi sa...

Din stackare! Hoppas det inte är så allvarligt. Som den första kommentaren säger, ät mycket vitlök och massa c vitaminer =)

29 mars 2011 11:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Ät: kål, broccoli, vitlök, fibrer och jordgubbar & blåbär. Bra med sömn och lagom med motion.

29 mars 2011 21:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->