ETIKETTER

torsdag, februari 24, 2011

Va? Är det redan torsdag?!

God morgon alla fina.
Hur mår ni idag? Just nu sitter jag och ska äta en sen frukost. Har massor att göra idag. Igår var en riktigt fullspäckad dag då jag var på Vågen och plockade grejer inför en kommande fotografering. Hade även ett möte angående lite kommande grejer för shoppinggallerian som jag verkligen ser fram emot. Det är dock deadline på ytterligare en fotografering i nästa vecka så nu väntar massor med jobb som jag fått i uppgift att fixa inför det. Kommer bli hur kul som helst! :-)

Kan ni fatta att det redan är torsdag? Det var ju måndag typ igår? :-) Skönt med helg snart. Nu ska jag koka lite av mitt favorittte och ladda inför allt jobb som väntar. Hoppas att ni alla får en fantastisk dag! Kram!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Juliannie sa...

Tack för din glada morgonhälsning! Det piggade upp min lite uttråkade känsla den här förmiddagen. Har lite svårt att komma igång, måste nog sätta på lite uppiggande musik! Kram till dig med

24 feb. 2011 10:19:00  
Anonymous Anonym sa...

Tack glada du, hoppas att du får en glad dag också!
Kram

24 feb. 2011 11:47:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->