ETIKETTER

torsdag, februari 24, 2011

Nya tavlor med ordspråk på latin


Häromdagen köpte jag hem två jättefina tavlor med ordspråk på latin. Som ni kanske har märkt så är jag svag för budskap och tänkvärda ord som får en att verkligen stanna upp och tänka till. Är dock inte riktigt säker på vart jag ska hänga upp dem. Det lutar mot vardagsrummet, men just den väggen är i betong (måste vänta till nästa gång pappa kommer till Örebro med betongborren i så fall). Funderar på om jag istället ska sätta upp dem i sovrummet så är det färdigt liksom. Haha, jag har inget tålamod och vill få allt färdigt nuuuuu! :-)

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Fint! Vad står det på dem?

24 feb. 2011 20:31:00  
Anonymous Anonym sa...

Busigt! man vill ju veta vad det står! :D
Måste säga att din blogg är mycket till inspiration och jag gillar att den ändå är seriös och så. Har följt bloggen länge, långt innan bröllopet också och ett tag slutade du att uppdatera men jag är glad att du har tagit upp det igen! :D

25 feb. 2011 00:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->