ETIKETTER

tisdag, februari 22, 2011

Ni vinner festliga örhängen!


Nu är vinnarna dragna! Det tog verkligen tid att gå igenom alla bidrag och kolla igenom vilka som skulle få dubbla lotter. Men nu är det färdigt. Priserna i denna tävling är sponsrade av Mellose, en talangfull och fantastisk make up-artist i Stockholm. Hon säljer även massa vackra smycken, så kika in på hennes blogg för mer info! Nu så, vinnarna är:

Örhängen nr 1: Demet
Örhängen nr 2: Chanel
Örhängen nr 3: Malin
Örhängen nr 4: annie.p@gotlandica.se
Stort grattis till er fyra. Maila mig snarast era adresser så kommer örhängena med posten.
Ni når mig på: fashionfame@hotmail.com
Det är verkligen jättekul att ni är så många som vill vara med och tävla. Jag önskar att var och en av er kunde vinna ett pris. Ska försöka anordna tävlingar lite oftare. Och för er tävlingssugna Örebroare så kan jag tipsa om att jag snart kommer köra igång fina tävlingar på min andra blogg. Håll utkik!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->