ETIKETTER

måndag, februari 07, 2011

Ni är dåliga, jag är trött, nya halsband.


Hello sweethearts. Shit, vad ni är dåliga på att kommentera, haha. Nahepp, jag tolkar er tystnad som att ni är nöjda med innehållet i bloggen. :-) Nej men seriöst. Lite tråkigt faktiskt att ni inte orkar engagera er med tanke på att ni är sååå många som läser den här bloggen. Jag bad om synpunkter för er skull. Men som sagt, nahepp!

Jag är i alla fall skittrött. Vaknade prick sju i morse, rätt så utvilad dock (tack vare en grym app på telefonen som väcker en när man sover som lättast, grymt!). Men jag har varit igång sedan dess. Mina ben värker och ögonen ömmar faktiskt.

Ja, just det. Fick hem mina halsband idag. Är jättenöjd med dem båda. Ska visa bättre bilder på dem imorgon. Det från Cocoo är verkligen superläckert! Nu ska jag sova, är heeelt slut. Hoppas att ni alla haft en härlig måndag! Vi hörs igen imorgon, godnattis!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Laurie sa...

tråkigt att folk inte kommenterar speciellt om du har många läsare men som du säger tolka det som att dem är nöjda ;) tycker din blogg är jätte mysig att läsa,verkligen. Finns båda mat recept, inredning & shopping fynd osv! Sen gillar jag upplägget i din blogg och att den är väldigt "STILREN" haha får man ens säga så om en blogg? men du förstår vad jag menar va? Den är liksom "behaglig" att läsa. Många bloggar blir man trött antigen pga av massa reklam lr vissa vars bloggar innehåller bilder som "laddas" ner i samma takt som man läser..ushh ryser av tanken
En annan grej, det skulle var kul om du visade dina outfits eller visade dig mer i bloggen. Vet dock ej om det är något du försökt undvika osv för har inte känt till bloggen från början. Oj, va mkt jag skrev men..men.. ha en trevlig dag nu :))

8 feb. 2011 00:41:00  
Anonymous Sandra sa...

Hej maria! satt faktiskt och funderade men jag tycker du har en väldigt bra blogg, tänkte "mer shopping" för mig själv, för jag gillar när du tipsar, men som sagt det gör du jättebra redan! Kanske att försöka att hålla uppdateringen som du gör nu, för nu uppdaterar du bra! :) kram

8 feb. 2011 00:47:00  
Anonymous Anonym sa...

snälla sätt upp bilder på halsbanden från cocoo, såå snabbt som möjligt, ee såå nyfiken :P

8 feb. 2011 01:57:00  
Anonymous Tindra sa...

Lite mer Inredings tips....visa hur ditt hem ser ut?

8 feb. 2011 09:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Laurie & Sandra: Tack för era synpunkter och beröm, blev jätteglad!! :-D Tar åt mig allt ni säger och ska försöka bli ännu bättre! Stor kram!

Anonym: Det är skitläckert! Visar upp det idag ;-) Kram

8 feb. 2011 09:12:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra: Det kan jag göra :-)

8 feb. 2011 09:12:00  
Blogger Juliannie sa...

Jag vet, det är så tråkigt att inte få kommentarer! Tycker man bara kan skriva några ord åtminstone, men det är samma på min blogg fast jag har inte en bråkdel av dina besökare förstås... Jag gillar din blogg som den är, blandningen av vardagsprat, mode, shopping, mat, inredning och så verkar du vara en jättego tjej, men får en positiv känsla av att "hälsa på" hos dig!

9 feb. 2011 10:37:00  
Anonymous Simone sa...

Skulle gärna vilja se lite mer från ditt bröllop :)

9 feb. 2011 14:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->