ETIKETTER

måndag, februari 21, 2011

Monday morning

God morgon! Hoppas att ni sovit gott och haft en härlig helg. Jag ska strax åka iväg på lite jobb, men tänkte först skriva några rader här på bloggen. Som ni säkert har märkt har jag varit frånvarande på bloggen över helgen och det beror helt enkelt på att vi har varit upptagna med att bara umgås och ta det lugnt. Nu är det ny vecka och nya tag som gäller. Jag tänkte att jag skulle lotta fram fyra vinnare ikväll till tävlingen, eftersom jag inte hunnit göra det hittills. Så har du inte deltagit ännu har du fortfarande chansen att göra det. Du hittar tävlingen här.

Har precis ätit frukost och ska snart åka iväg. Tråkigt dock att vakna upp till att det snöar för fullt. Hade velat ha på mig mina ankleboots idag men det blir nog stövlar pga snön. Är sugen på att köpa ett bar svarta UGGs dessutom. Ska göra lite research ikväll! Vi hörs!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Solen skinner i Jönköping!

21 feb. 2011 13:10:00  
Anonymous Mickan sa...

Spännande, jag håller tummarna då. :D
Hoppas du har en bra måndag!

21 feb. 2011 16:28:00  
Anonymous Malin sa...

Hoppas att du har haft en fin dag! :)

21 feb. 2011 22:48:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->