ETIKETTER

måndag, februari 14, 2011

Mina favoritpar i filmer och tv-serier

Här har jag sammanställt alla mina favoritpar från både filmer och tv-serier. Puuuuh, det blev hela 27 st och jag har säkert glömt några på vägen. Håller ni med mig om paren eller har ni egna favoriter?

Stefan Salvatore & Elena Gilbert i The Vampire Diaries

Christian & Satine i Moulin Rouge

Mike Delfino & Susan Mayer i Desperate Housewives

Ally McBeal & Larry Paul i Ally McBeal

Meredith Grey & Derek Shepherd i Grey's Anatomy

Allie & Noah i The Notebook

Phoebe Halliwell & Cole Turner i Förhäxad

Jack Dawson & Rose DeWitt Bukater i Titanic

Lucas Scott & Brooke Davis i One Tree Hill

Logan Echolls & Veronica Mars i Veronica Mars

Edward Cullen & Bella Swan i Twilight

Dan Humphrey & Serena van der Woodsen i Gossip Girl

Mark Darcy & Bridget Jones i Bridget Jones

Ross Geller & Rachel Green i Vänner

Catcher Block & Barbara Novak i Down with love

Denny Duquette & Isobel Stevens i Grey's Anatomy

Aidan Shaw & Carrie Bradshaw i Sex and the City

Lily Aldrin & Marshall Eriksen i How I Met Your Mother

Robbie Turner & Cecilia Tallis i Försoning

Rachel Berry & Finn Hudson i Glee

Maria & Captain von Trapp i The Sound of Music

Clark Kent & Lois Lane i Smallville

Naina Kapur & Aman Mathur i Kal Ho Naa Ho

Mark Sloan & Lexie Grey i Grey's Anatomy

Buffy Summers & Angel i Buffy the Vampire Slayer

Nate Archibald & Jenny Humphrey i Gossip Girl

Elizabeth Bennet & Mr. Darcy i Stolthet & Fördom

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Petra sa...

du hade också många fina på din lista! Åh Christian och Satine.. eller Mr Darcy och Elisabeth ;) Det finns så många i filmer och serier att det är så svårt att välja ut några styckna haha

14 feb. 2011 18:17:00  
Anonymous j sa...

jag kan inte mer en hålla med dig om de olika paren! speciellt Serena och Dan, dom är som gjorde för varandra! tummen upp för din lista!

14 feb. 2011 20:00:00  
Anonymous Jenny sa...

åh down with love!
favorit är carrie & aidan(blev förvånad över att se dem där då alla tycker att big är bäst.) eller så är det lilly & marshall tror jag! dom är så otroligt söta tillsammans :)
vilket bra inlägg!

14 feb. 2011 21:34:00  
Anonymous sanna sa...

Håller sååå med dig om Carrie och Aidan!!! Skönt att jag inte är den enda som tycker så! :)

15 feb. 2011 15:53:00  
Anonymous dalida sa...

åååå man blir ju bara kär av att se den här listan!! :D GO MARK O LITTLE GREY!! Jävla unge som kommer och förstör allt!

21 feb. 2011 22:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->