ETIKETTER

tisdag, februari 01, 2011

Min tiara på bröllopet

Okej. Eftersom ni är så många som ber mig att skriva mer om mitt bröllop, tänkte jag välja ut vissa detaljer och berätta lite mer och visa upp lite detaljbilder. Tänkte börja med min tiara. Jag föll för den vid första ögonkastet. Kände att den var sååå rätt och precis det jag hade tänkt ut att jag ville ha. Visst är den fin? Älskar den lika mycket idag som då. Gissa om jag blev glad när jag hittade den?! :-) Jag kommer att behålla min tiara som minne. För er som undrar så kommer den från märket Emmerling och min är köpt hos Stockholm Brud och Fest.



Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Underbart vacker!

1 feb. 2011 22:58:00  
Anonymous Anonym sa...

väldigt vacker. kan man få se slöjan oxå!!

2 feb. 2011 08:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Den är jätte fin:)

2 feb. 2011 09:34:00  
Anonymous Carolyn sa...

Gud vad vackert!! Hoppas jag också hittar en lika fin!
Kram kram

2 feb. 2011 20:31:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->