ETIKETTER

tisdag, februari 01, 2011

Lista

Vad gjorde du kl 08 imorse: Det är nu.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datorn.
Det sista du sa högt: Hejdå älskling!
Det senaste någon sa till dig: Hejdå hjärtat, ses sen!
Vad har du druckit idag: Vatten. Ska strax fixa te.
Vad var det senaste du åt: Vaniljyoghurt igår.
Vad var det senaste du köpte: Frimärken för att posta paket.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Fortfarande mörkt ute, mörk himmel.
Godaste glassmaken: Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp!
Sover du tungt: Hmm, jag vet inte. Jag sover mittemellan? Haha.
Drömmer du mardrömmar: Det händer, men rätt så sällan.
Trivs du med ditt jobb: Absolut!
Favoritklädsel: T-shirt och mjukisar.
Favoritlåt just nu: Just nu Rihannas låt Love the way you lie part 2
Vad gör dig glad just nu: Min familj.
Vad ska du göra härnäst: Äta frulle.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött och hungrig.
Favoritgodis: Kolasnören, kolaflaskor, rosa svampar, rosa band m.m.
Kläder just nu: Topp och mjukisar.
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du något instrument: Nix, men vill lära mig gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Både och eller varken eller, haha!
Vad är viktigast för dig: Familj och vänner.
Är du kittlig: Nja, jo, aa.
Snarkar du: Näää haha.
Stjärntecken: Oxe, men nu har ju horoskopen ändrats?
Äckligaste insekten: Alla insekter!!!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Petra sa...

sv: haha ja men det är lite synd att han ser ut så

1 feb. 2011 10:33:00  
Anonymous Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

tror inte horoskopen ändrats...det var ju bara en teori ifrån en gubbe..och han pratade mer om soltecken inte stjärntecken om jag fattade rätt.

1 feb. 2011 10:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->