ETIKETTER

söndag, februari 27, 2011

Hej du onödiga inlägg!


Haha! De här bilderna är tagna seeeent igår natt så ni får ha lite överseende med mitt trötta utseende och mina fula miner. Haha! Ville fota min eyeliner igår när jag kom hem så jag satte mig lite snabbt framför datorn och tog dessa bilder strax innan jag tvättade bort sminket. Blev sååå nöjd med eyelinern! Där ser ni även mitt mintgröna nagellack. Tog bort det igår också eftersom jag tänkte pensla på en ny färg idag, men så fort jag gnuggade bort det så saknade jag det. Trivdes riktigt bra med mintgrönt! Men idag målade jag dem mjölkvita istället. Får fota och visa sen!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Malin sa...

Fina du! Ser fram emot inlägget med naglarna! Vilket lack köpte du? Chanels? Undrar också om du inte kan göra ett inlägg med hur du får till eyelinern sådär perfekt - jag lyckas aldrig! :/ Kram!

27 feb. 2011 21:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->