ETIKETTER

onsdag, februari 02, 2011

Gästboken från vårt bröllop

Idag tänkte jag visa gästboken som vi hade på vårt bröllop. Jag är sååå glad att vi bestämde oss för att ha en gästbok. Eftersom vi hade så otroligt mycket gäster, hann vi verkligen inte talas vid med allihop. Därför var gästboken väldigt smidig där vi sedan i efterhand fick ta del av våra gästers tankar och lyckönskningar. Jag letade lääänge efter en enkel och stilren gästbok och föll tillslut för den här som vi köpte från Calligraphen. Den är i satin och man får själv välja hur den ska se ut. Vi valde vitt rosettband med guldbricka.


Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Lexi sa...

Så fin den är!!

Det roliga är att jag tänkte ha det men glömde totalt bort det och kom på det nu när jag såg ditt inlägg! Haha, fail eller vad!

Förresten, kommer ihåg att du letade efter en speciell choklad som favor va, hittade du till slut?

3 feb. 2011 10:22:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lexi: Haha, det blir så ibland!! Yes, vi fick tag på chokladen :-D Kommer blogga om det senare! :-D Kram!

3 feb. 2011 10:45:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad fin! måste vara riktigt kul med alla kommentarer!!

3 feb. 2011 12:25:00  
Anonymous Anonym sa...

jätte fin. men är boken lila eller vit?

3 feb. 2011 22:36:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Den är vit som på första bilden. Det är ljuset som reflekteras konstigt så att den ser lila ut på den nedersta bilden. Det var bara väldigt mörkt i rummet och jag fotade precis vid fönstret. :)

3 feb. 2011 22:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättefin! :o)
P&K
Eli

4 feb. 2011 11:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->