ETIKETTER

tisdag, februari 22, 2011

Gårdagens fel


God morgon alla fina. Har ni sovit gott?
Igår hann jag inte med så värst mycket bloggning, men jag drar vinnarna idag so don't worry.
Jag hann med en liten shoppingrunda igår och köpte bl.a. nya jeans från H&M. Gissa vad jag upptäckte nu när jag fotade dem? JAG HAR KÖPT FEL STORLEK! Hur lyckas man med det?! :-) Hade med mig så mycket plagg i provrummet att jag sedan råkade köpa fel par. Nu sitter jag här med för stora jeans. Blä. Hoppas bara de inte tar slut i butik innan jag hinner byta imorgon.
Fick med mig rätt så mycket roligt från stan igår, ska visa sen!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

fina!

22 feb. 2011 12:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->