ETIKETTER

tisdag, februari 08, 2011

Emma Stone, min nya favorit!


Emma Stone är en skådis som jag på sistone kommit att tycka väldigt mycket om. Kan dock inte påstå att jag visste vem hon var förrän någon månad tillbaka. Efter att ha sett henne i filmen Easy A, kollade jag upp henne på IMDB. Det verkar som att hon har medverkat i rätt så många filmer som jag faktiskt har sett, men som jag absolut inte skulle gissa var hon. Hon spelar exempelvis i The House Bunny och Flickvänner från förr.
Jag ÄLSKAR den här scenen ur Easy A:
Så här vacker var EmmaGolden Globe-galan i år. Enkelt, svalt och stiligt, I love it! Om ni undrar varför hon gått och blivit blond så beror det på att hon ska spela Gwen i den nya Spider-Man som spelas in just nu.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Men oj vad hon ser annorlunda ut i blont! :-O
Skulle lika gärna kunna vara en annan tjej liksom...wow!
P&K
Eli

8 feb. 2011 12:19:00  
Anonymous Lexi sa...

Så snygg hon va i blont!! Tyckte hon va supersöt i rött i The House Bunny men nu e hon riktigt snygg =)

9 feb. 2011 09:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Så vacker hon är, visste inte heller att det var hon som spela i de andra filmerna, hon liknar inte sig sjävv hehe

9 feb. 2011 10:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->