ETIKETTER

tisdag, februari 08, 2011

Bättre bilder på mina halsband



Okej, det kanske blir lite tjatigt med mina halsband, men jag lovade faktiskt att visa bättre bilder på dem. De båda är snyggare än jag trodde, men är speciellt nöjd med det första från Cocoo. Båda halsbanden passar till finare tillfällen, men även till vardags om de bärs med riktigt enkla och nedtonade outfits.

Glöm inte att ni får 15% rabatt hos Cocoo fram till min namnsdag, den 28 februari! Ange rabattkod valentine i kassan.

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Riktigt snygga! Jag vill också ha!!

8 feb. 2011 21:23:00  
Anonymous Diana sa...

Jätte fina Maria, kan tänka mig att de passar dig finfint :)

9 feb. 2011 09:12:00  
Anonymous tindra sa...

Den från Cocoo var riktigt fiiiin!

9 feb. 2011 09:27:00  
Anonymous Anonym sa...

Jätte fina halsband! Jag har den från H&M, vill ha den andra också!

9 feb. 2011 10:00:00  
Anonymous Anonym sa...

MKT fina!!

9 feb. 2011 19:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->