ETIKETTER

söndag, januari 30, 2011

Nya omslagstavlor


Ni som följer min blogg vet att jag älskar att göra saker själv. Jag fick syn på jättefina tavlor med olika tidningsomslag till försäljning på nätet. Istället för att slösa massa pengar på en färdig produkt, valde jag att göra egna. Hittade tre läckra omslag som jag framkallade och ramade in. Nu hänger de på köksväggen och är sååå snygga. Jag valde tre omslag av tidningen Harper's Bazaar med Cheryl Cole, Sarah Jessica Parker och Jennifer Aniston. Har även framkallat fler bilder så att jag kan byta ut dessa om jag tröttnar på dem. ;-)

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous amanda falk sa...

Gormorgon!
grymt läckra bilder :D
Sv: Ja man vill verkligen ha sånna kläder!
Ha en super bra tisdag!

1 feb. 2011 08:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->