ETIKETTER

måndag, januari 24, 2011

Ny lampa över köksbordet


Hallå där! Hoppas att ni alla haft en skön helg! Själv har jag haft en himla bra sådan! Har varit igång hela tiden och därför inte hunnit blogga något. Köpte bl.a. en ny taklampa till köket. Jag är sååå nöjd med den. Den går i svart och silver, två färger som är genomgående i hela vårt hem. Jag är väldigt petig med lampor och har länge letat efter någon som känns perfekt, och det gör den här! Just nu hänger den inte på dess rätta plats. Vi måste borra nytt hål i taket så att lampan blir centrerad över matbordet, så ni får vänta med en tydligare översiktsbild tills dess. :-)

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Juliannie sa...

O det ser ut att bli väldigt elegant! Måste bara berätta att cheese-caken blev jättefin och jättegod och mycket uppskattad av middagsgästerna! Den fick stå i frysen ca 6 timmar men sen lät jag den för säkerhets skull stå säkert en timme i kylskåpet före servering och det blev perfekt. Jag har nämligen en annan gång serverat fryst cheescake som var stenhård, inte så roligt att försöka hacka av en bit, hi hi hi.

24 jan. 2011 12:37:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Hahaha!!! Det där känner jag igen, har gjort samma sak... Men vad roligt att det blev så lyckat! Blir så glad när andra uppskattar de tips som jag själv älskar! Det roliga är att jag idag tänkte på dig och undrade hur det hade gått med cheesecaken! Kram!

24 jan. 2011 12:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->