ETIKETTER

måndag, januari 31, 2011

Mitt bröllop


Hej alla fina!
Hoppas att ni mår bra och haft en fin helg. Idag har jag rätt så mycket att göra, men jag ska försöka hinna med att visa upp shoppingfynden och även ett inlägg om mitt bröllop. Som ni vet så känner jag att bilder blir allt för privat för att visa upp, och det hoppas jag ni respekterar, men en läsare bad mig att istället berätta lite mer om detaljerna och kanske visa upp detaljbilder. Ska försöka att fixa detta så gott det går! :-) Kram!

Etiketter:

12 Comments:

Anonymous Malin sa...

Fin blogg:D

31 jan. 2011 12:52:00  
Anonymous Feliz sa...

haha, shit. bli helt snurrig av den där bilden :p

31 jan. 2011 15:45:00  
Anonymous Anonym sa...

Skulle vara jätte kul o få en bröllopsberättelse o bilder på detaljer. jag planerar bröllop med en syrian. kul o höra om andras!

31 jan. 2011 21:30:00  
Anonymous maya sa...

haha blev fan snurrig :D Men du ser lika vacker ut ändå :)

1 feb. 2011 09:47:00  
Anonymous Anonym sa...

oh fyfan ja blev helt yr nu:s jobbig bild:(

1 feb. 2011 10:45:00  
Anonymous Anonym sa...

Vilken häftig bild! Aldrig sett något liknande! :D

OCH ALLA NI SOM BLIR SNURRIGA :-s sluta kolla på den då, idioter.

1 feb. 2011 10:48:00  
Anonymous Anonym sa...

Jätte coolt foto Maria! Jätte snyggt att du är i mitten!

1 feb. 2011 10:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Håller med, alla som tycker man blir snurrig, kolla inte då, och varför ens kommentera det?! Förstår mig inte på vissa människor asså!

Jag tycker att bilden är häftig och snygg!

2 feb. 2011 09:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Varför har du en blogg om du inte vill lägga upp någon bild? Det blir ganska tråkigt med en blogg med enbart text.

3 feb. 2011 11:17:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Jag har inte bara text i min blogg. Tycker du att det är tråkigt så är det ingen som tvingar dig att läsa. Förresten du, det är ganska tråkigt med en blogg när du bara vågar kommentera "anonymt".

3 feb. 2011 11:35:00  
Anonymous Demet sa...

Nej jag vet ingen tvingar mig, men man får väl ge kritik? Jag ska inte läsa, men ville bara skriva så att du vet att det finns en del som tycker det är tråkigt. När det gäller min "anonymt" så tänkte jag inte på det, men jag skriver gärna ut mitt namn, för jag står för det jag skriver, jag uttryckte en åsikt men du tar det helt fel och attackerar direkt med attityd.

Alla kommenterar behöver inte vara positiva, det är väl bättre att folk säger vad de tycker att de saknar i din blogg, men å andra sidan vill du väl ha det så, vilket jag respekterar.

Nog sagt med det avslutar jag min diskussion. Fattar inte ens att jag svarar men din tråkiga attityd fick mig vilja att svara.

3 feb. 2011 15:49:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Demet: Klart att man får kritisera, inom bloggvärlden finns det oerhört många kritiker och jag är trött på folk som bara vågar göra det anonymt.

Du säger att bloggar utan bilder är tråkiga. Jag håller med, men min blogg är inte bildlös. Jag har bilder till 98% alla inlägg då detta är något jag medvetet strävat efter. Just det här inlägget handlade om bilder från mitt bröllop och att jag inte ville visa så mkt bilder från det. Det handlar om ETT ämne på bloggen, mitt bröllop. Inte hela bloggen. Varför frågar du mig varför jag har en blogg om jag inte vill lägga ut en bild från bröllopet? Vadå, ska man inte blogga bara för att man inte vill lägga ut privata bilder från en händelse?

3 feb. 2011 16:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->