ETIKETTER

onsdag, januari 26, 2011

Lussebak i januari


Nu ska ni få höra! JAG HAR BAKAT LUSSEKATTER! Haha! Bakade aldrig några över julen eftersom vi istället köpte från bageriet, men nu när alla slutat sälja dem (och eftersom jag hade saffran hemma) har jag äntligen bakat en sats! Hittade ett recept på nätet som jag ändrade lite och gissa om det blev bra?! De blev saftiga, luftiga och smakar som om en bagare bakat dem. Okej, nu skröt jag kanske lite väl mycket (haha!) men jag är så himla impad av mig själv!

Har: Jobbat, handlat, bakat...
Just nu: Kollar på Sveriges Mästerkock.
Ska: Träna.
Humör: Glad!
Äter: Lussekatt.
Dricker: Vatten.
Bästa: Bakat lussekatter för första gången + en rolig nyhet jag fick veta idag!
Sämsta: Inget!
Väder: Solsken hela dagen!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Linda sa...

haha bättre sent än aldrig :) Gott blev också sugen nu!

Ha en fin dag fina du.

27 jan. 2011 10:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag vill också höra en rolig nyhet!

28 jan. 2011 16:32:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->