ETIKETTER

fredag, januari 14, 2011

I min skogarderob


Mamma kommer att bli tokig när hon får se de här bilderna, men varsågoda, en liten inblick i min skogarderob. Ja, mamma, jag har för många skor, jag vet, haha. :-) (Mamma! Det finns de som har fler!!! Tur att alla mina inte är med på bild, haha!) Därför tänkte jag sälja de som jag inte använt/använder längre. Några av dem är helt nya, medan andra är slitna. Jag rensade lite ikväll och har plockat ner de som jag tänkte sälja vidare. Ska försöka sätta ut allt på Tradera under de närmsta dagarna så att de förhoppningsvis kan glädja någon annan.

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view. sa...

Jaa jag får lite blandade känslor när jag ser alla mina skor, både av glädje då jag verkligen älskar skor men lite ågren då jag har så innebomben många ;P

15 jan. 2011 10:19:00  
Anonymous maya malke sa...

Hahah min mamma är likadan, hon hatar mina skor. Så fort jag köper nya så säger hon, ska du gifta dig med dom ? hahah :D

15 jan. 2011 13:19:00  
Blogger Juliannie sa...

Man kan inte ha för många skor eller väskor, hi hi hi! Är man samlare så är man, det finns folk som samlar på en massa prylar som inte ens går att använda, bara står på någon hylla och samlar damm... Man blir ju bara så GLAD av vackra skor och glädje är en härlig känsla!

15 jan. 2011 16:52:00  
Anonymous Carolyn Hormez sa...

Du skriver sååå himlaa bra och är verkligen jätteduktig. Är assyr och har för mig att du antingen är assyr/syrian.

Ha det bra.

Kramar

18 jan. 2011 16:04:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Carolyn: Tack söta du! Yes det stämmer bra! Kram!

18 jan. 2011 20:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Maya: Haha, äsch du vet, mammor ;-)

Juliannie: Haha sååå sant! :-)

18 jan. 2011 20:32:00  
Anonymous Anonym sa...

damn, de va inte lite skor där du :P haha =) / Busen

7 juni 2012 13:27:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->