ETIKETTER

torsdag, januari 20, 2011

Hey baby, I think I wanna marry you!


Ni som följer min blogg vet att jag är totalt nerkärad i tv-serien Glee. SLUTA LÄSA HÄR OM DU INTE SETT AVSNITT 8, SÄSONG 2. En av favoritscenerna är då Finns mamma och Kurts pappa ska gifta sig och hela Glee-gänget sjunger Bruno Mars låt Marry You ner för altaret. Antar att manusförfattarna inspirerades av videon nedan (brudparen går likadant i slutet?) och att de gillar Bruno Mars. Senare i samma avsnitt framför de hans mest kända låt, Just the way you are, under själva bröllopsfesten. Sååå bra!

Den här bröllopsfilmen var den första som dök upp på nätet och blev rätt så omtalad!
Den har setts över 60 miljoner gånger! HÄR hittar du parets hemsida!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Juliannie sa...

Jag tycker också jättemycket om Glee, man blir så GLAD och av det här avsnittet blev man ju extra glad!
Nu till en annan sak, jag tänkte göra din frozen cheesecake till i morgon och har bara ett par frågor - ska det vara mörkt eller ljust muscovadosocker? Och hur länge behöver den färdiga kakan stå i frysen innan den är klar, räcker det med några timmar?
Kram från Eva

21 jan. 2011 06:58:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Svarade på din blogg :-) Lycka till med allt, kram!

21 jan. 2011 13:05:00  
Anonymous Maya sa...

ååå den går inte på Tv än va ??
Min älskade Britney är ju med <3

21 jan. 2011 15:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->