ETIKETTER

fredag, januari 21, 2011

En mini-shopaholic i mammas fotspår


I dagarna har Sophies Kinsellas sjätte bok i Shopaholic-serien kommit ut på svenska. Den heter En mini-shopaholic i mammas fotspår. Jag har alla delar men har faktiskt inte hunnit läsa ut dem ännu. Just nu läser jag Kinsellas fristående bok Mitt nya jag. Den är verkligen skitbra! Älskar hennes sätt att skriva, det händer flera gånger att jag skrattar högt medan jag läser! Gillar faktiskt hennes fristående böcker en gnutta mer än Shopaholic-serien. ;-) Är du på jakt efter bra böcker i chic-lit genren så kan jag definitivt rekommendera hennes böcker!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Linda sa...

Ska också ta och köpa alla dessa böcker hehe bra att ha med sig på resan ;)

22 jan. 2011 17:36:00  
Anonymous Melissa sa...

Hej sötis!

Tack för din fina kommentar! =) Jag skulle mer än gärna vilja visa fler bilder, men syrran skulle inte uppskatta det. Hade varit annat om det vore hemma hos mig. Hoppas du förstår det? =) Vi har ganska likartad smak/stil. Gustaviansk, romtantisk, shabby shic stil =)

Stor kram till dig!
/Melissa

23 jan. 2011 15:42:00  
Anonymous Melissa sa...

Puss på dig sötis!!!

/Melissa

23 jan. 2011 18:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->