ETIKETTER

lördag, januari 15, 2011

Dunk. Dunk-dunk. Dunk.

Dålig bloggning idag, men jag har varit igång hela dagen. Först sprungit runt i massa affärer, sen handlat, sen skyndat hem och bakat, sedan städat, sen fått gäster, sen städat igen och nu sitter jag här med popcorn, ett glas cola och en jobbig huvudvärk som inte vill ge sig. Ska strax kolla på filmen Supersugen. Maken tycker att den är skitrolig, själv har jag inte sett den och är en aning skeptisk. Men men, kör en lista så länge om ni nu orkar läsa den. Annars hörs vi igen imorgon!

Har: Se texten ovan.
Just nu: Dunkar huvudet. Dunk. Dunk-dunk. Dunk.
Ska: Se på film.
Humör: Trött, men film(super)sugen (Haha, dålig humor...).
Äter: Popcorn
Dricker: Cola.
Bästa: Bakat en smarrig cheesecake och hittat flera snygga lampor på stan. Nu måste vi bara välja ut vilken vi ska köpa.
Sämsta: Huvudvärken.
Väder: Blåsigt.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Melissa sa...

Heeej gumman!

Tuusen tack för din fina kommentar.

Ja, det stämmer. Jag är helt klar med skolan och kan nu börja söka jobb =)
Tiden har gått så fort! Men nu är man äntligen klar.

Jag blir super glad över alla som lyckas oavsett om det är studier, bra jobb eller likande.

Du gör ett bra jobb! Glöm inte det!

Kram,
Melissa

16 jan. 2011 00:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->