ETIKETTER

torsdag, januari 20, 2011

Dagen i korthet: Torsdag 20/1-11


Mitt röda te till vänster med smak av sommarbär. Mums!
Tjenixen! Har ni saknat mig? ;-) Jag har haft så mycket att göra idag att jag faktiskt inte hunnit blogga. Men imorgon blir det ändring på det, har massor att blogga om! Ikväll har vi bland annat haft över några fina vänner på besök. Har precis plockat undan allt och tänkte snabbt uppdatera er lite med att köra den här listan:

Har: Jobbat, tränat, städat, haft gäster...
Just nu: Kollar igenom bilder på datorn.
Ska: Läsa lite bloggar.
Humör: Glad!
Äter: Ingenting.
Dricker: Rött fruktte.
Bästa: Härligt att träffa underbara vänner som jag inte umgåtts med på länge!
Sämsta: Inget dåligt idag!
Väder: Blå himmel, fint väder faktiskt.
Hur har er dag varit?

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->