ETIKETTER

onsdag, januari 19, 2011

City of Angels


Har just tittat klart på City of Angels som gick på tv ikväll. Precis som vanligt blev jag av med lite tårar, men det gör inget, den är ju sååå bra! Det är nog tack vare den filmen som jag gillar Nicholas Cage så pass mycket, han är bäst! Har ni inte sett filmen ännu så måste ni göra det! Den tillhör en av mina favoriter, tillsammans med The Notebook och A walk to remember. Nu ska jag sova, vi hörs imorgon mina fina läsare!

Ni vet den där kända låten, Iris, som The Goo Goo Dolls sjunger? Det är filmens ledmotiv! ÄLSKAR DEN! Godnattis!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Maya sa...

åå mina favoritfilmer, älskar kärlek filmer !

20 jan. 2011 13:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->