ETIKETTER

fredag, januari 14, 2011

Cheesecake-fredag


Bild jag tog på nyårsafton, 31 december 2010
Ååååååh vad skönt med fredag! Veckan har gått sjukt snabbt den här gången, inte för att jag har något emot det, haha. Till helgen blir det att besöka olika butiker för att lämna tillbaka lite grejer. Vill dessutom hitta en ny taklampa till hemmet. Tycker att det är så svårt att hitta snygga lampor, känns som att alla butiker säljer någorlunda lika modeller.

Ikväll ska jag baka makens favoritdessert, nämligen cheesecake med citron. Den är verkligen ljuvlig, kan lägga upp receptet sen om ni vill? Ska senare iväg till affären och köpa de sista ingredienser som fattas. Nu ska jag maila och ringa lite viktiga samtal. Vi hörs snyggingar!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Tess sa...

Ja! Lägg upp receptet, det låter supergott!

14 jan. 2011 20:12:00  
Anonymous Linda sa...

Ja det var en riktigt bra tävling, hade själv velat vunnit om inte jag hade det kitet. Var bara jobbigt att välja EN vinnare, fick lotta ut istället mer rättvist hehe.

Trevlig helg fina!

14 jan. 2011 22:48:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->