ETIKETTER

söndag, januari 16, 2011

Babyboom i Hollywood


Pink, Selma Blair, Alicia Silverstone, Marion Cotillard, Rachel Zoe, Natalie Portman, Kate Hudson, Jewel, David Schwimmer, Jennifer Connelly, Mariah Carey och Victoria Beckham.
Det är helt galet vad många kändisar det är som ska ha barn i år. Och året har bara börjat, haha. :-) Känns som att man läser om ett nytt par varje dag. Unga som gamla. Tycker det är riktigt skoj, lite extra spännande med Victoria Beckham, Kate Hudson och Natalie Portman. Sen får vi inte glömma bort våra kändisar här i Sverige. Ebba von Sydow ska också ha barn i år, jag är säker på att hon får en flicka. Tycker magen ser ut som en flickmage. :-)

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej Maria! Jag skulle vilja kopiera bilden ovan med kändisarna som väntar barn. Är det ok för dig?

H/Julie

25 jan. 2011 21:27:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Julie: Absolut, bara du nämner att jag gjort kollaget och länkar till mig. Maila mig så skickar jag dig bilden!

25 jan. 2011 21:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->