ETIKETTER

söndag, december 12, 2010

Veckorevyn



En kul grej som jag glömt att berätta här på bloggen är att jag nyligen var med i Veckorevyn. Inget stort eller så, svarade bara på en liten fråga. Kul, bara det att de kapade slutet av texten, haha. Skulle egentligen stå:
"När jag var yngre så såg jag och några vänner klassikern 'The Shining' med Jack Nicholson. Vi var nog för små för att egentligen riktigt förstå vad den handlade om, men den var så äckligt läskig att jag än idag inte har sett om den."

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hur och vart fixar du dina kollage? så fina! due bäst

13 dec. 2010 12:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Du är bäst lycka till med allt dit arbete!!

13 dec. 2010 18:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->