ETIKETTER

söndag, december 19, 2010

Silvrig klänning med djup rygg


Hej allihopa! Hoppas att ni alla haft en fin helg. Själv har jag haft det underbart hemma hos mamma och pappa i Jönköping. Vi hann med en massa skoj. Köpte gran och klädde den med nytt julgranspynt som jag valt ut. Bakade även en stor sats med knäck som blev riiiktigt lyckad. Yum!

Nu är jag tillbaka i Örebro igen och ska strax gå och lägga mig. Tänkte först bara blogga om den här fina klänningen som jag provade i veckan. Den är riktigt silvrig och har en djup ringning i ryggen. Riktigt fin! Dock var den för stor på mig då "banden" åkte ner hela tiden. Synd! Den hade varit perfekt till jul eller nyår! 299 kr kostar den och finns på H&M. Godnattis!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Nina sa...

Den köpte jag =) ska ha den till jul...
Kram
Nina!

20 dec. 2010 23:09:00  
Blogger Juliannie sa...

O, den var fin och elegant! Hade du inte kunnat använda "fashion-tape" eller något liknande för att hindra att axlarna åkte ner? Nu går det kanske inte att använda BH till den modellen men annars är det perfekt att sätta små "hållare" för BH-banden på insidan av axelbanden, då åker de definitivt inte ner!

21 dec. 2010 12:39:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->