ETIKETTER

tisdag, december 21, 2010

Julgranen 2010


I lördags fick ni se en mobilbild från granen jag valde ut och fixade hemma hos mamma och pappa i Jönköping. Den blev sååå snygg, det är nog den snyggaste gran jag sett! Har dock inte hunnit visa upp vår lilla gran här hemma i Örebro. Egentligen ville jag ha pynt i guld och rött, det är de mest ultimata julfärgerna. Dock passar det inte in här hemma då vi inrett i kalla färger som vitt, grått och svart. Därför fick pyntet gå i samma toner. Det var riktigt svårt att fota, men den är mest silvrig och har inslag av lila, fuchsia och gammelrosa. Jag är verkligen jättenöjd, även om jag hellre hade velat ha en riktig kungsgran som mammas och pappas. Men samtidigt kände jag att det är bäst att köra på en liten i plast i år, mest för att det är smidigast. Har fotat mina föräldrars gran också, kan visa upp senare!

Den här fina ängeln hänger längst upp, precis nedanför stjärnan. Älskar den!

Pyntet kommer från SIA, Åhléns, Laura's House och Katarinas.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

God Jul Och Gott Nytt År!

21 dec. 2010 17:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Vilken vacker gran! Du och jag har likadan smak...I like a lot! Önskar dig, maken och resten av familjen en Magisk Jul och ett Fantastiskt Nytt År! P&K /Eli

22 dec. 2010 00:33:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->