ETIKETTER

fredag, december 10, 2010

Julbak, köp och lite andra tankar

Efter att ha tappat min trådlösa datormus i golvet, typ femtusentrehundrasjuttioelva gånger, så har den nu slutat fungera. Blev lika förvånad varje gång jag plockade upp den och märkte att den fungerade. Men de senaste gångerna har det varje gång lossnat en bit "inifrån", så igår kväll var det sista gången den flög i golvet. Nu använder jag den lilla rutan under tangentbordet och jag kan tala om att det är SJUKT jobbigt varje gång jag sitter och redigerar i Photoshop. I helgen blir det ett tråkigt, men nödvändigt, köp: en trådlös datormus!

Nu tänkte jag sätta igång och baka lite skumtomtefudge. Testade att göra detta för första gången förra julen och det blev succé. Ni är några som frågat om pepparkakshuset, well, vi har inte haft tid att fixa det än. Förpackningen har legat och väntat på köksbordet i en vecka nu! Förhoppningsvis blir det av i helgen! Julgranen är i alla fall klädd, hihi.

Igår var vi inbjudna till Cerveras klubbkväll. Handlade två grejer som jag spanat in lääänge. En finfin sak från Kosta Boda (visar senare!) och en kul grej till köket. Nu ska det bakas! Hej så länge!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hur gick julbaknbingen?

13 dec. 2010 11:46:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->