ETIKETTER

fredag, december 17, 2010

Hittade en lista!

1. Hur gammal är du om fem år? 29 år!
2. Vem var den sista du träffade? Min man
3. Hur lång är du? 175 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? Trollkarens lärling med Nicholas Cage
5. Vem ringde du senast? Min man för några minuter sedan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Kolla mailen" till min svägerska :-)
7. Vad är dagens planer? Jobba, städa, baka, resa...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För några veckor sedan ♥

11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna
12. När vaknade du idag? 07.10
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, när jag var 12 och semestrade på en ö i Grekland
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Kan inte komma på någon nu
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I vårt nyrenoverade hus, med man och barn och ett fantastiskt jobb...
17. Vad skrämde dig som barn? Djupt vatten
18. Vem fick dig att skratta senast? Alex, min systerson
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, men pappa har några...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
23. Hur många landskap har du bott i? Småland, Norrland, Uppland och Närke
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Never :-)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, strumpor och barfota för olika tillfällen
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass och mangosorbé
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, skänka, investera...
29. Tycker du om kinamat? Njae
30. Tycker du om kaffe? Nix

31. Vad dricker du till frukost? Jordgubbste eller äppeljuice
32. Sover du på någon särskild sida? Båda, oftast vänster
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Självklart ;-)
35. Är du en beroendemänniska? Nej?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, massor!
37. Vill du ha barn? Ja, men inte än
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Assyriska (Syrianska), Spanska och Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina nära och kära, älskar att köpa paket!
42. Äger du dyra smycken? Ja
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett grönt Granny Smith-äpple
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har många! Ett på högra handleden från en olycka när jag var 6 år
47. Vad har du för ringsignal? Maria med Michael Jackson
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har säkert kvar något i källaren
49. Flirtar du mycket? Naj? ;-)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I kyrkan efter vår vigsel

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, borde jag det? ;-)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix
53. Vilken var den senaste bok du läste? Mitt nya jag av Sophie Kinsella
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men ska köpa i julklapp...
56. Dansar du i bilen? Jag sjunger med inlevelse haha!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 Musikhjälpen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept på lussekatter
59. När var du i kyrkan senast? För två veckor sedan

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->