ETIKETTER

lördag, november 27, 2010

Wicked game

Hallå där mina fina blåbär!
Idag har vi spenderat dagen på stan. Köpte massa fint julgranspynt från SIA och Åhléns. Har nu klätt granen här hemma, men den är långt ifrån färdig. Jag köpte sån där "trådig" glitterremsa, men tycker inte att det är särskilt snyggt, jag får inte riktigt till det. Så nästa vecka ska jag köpa traditionellt glitter som man hade när man var liten. På tal om granen så är jag sugen på att ha en riktig gran i år, de känns faktiskt mer juliga än de plastiga (som vi har hemma). Måste bara övertala maken som inte är så sugen på det, haha.

Wicked Game
, med Chris Isaak, går på repeat här hemma just nu. Min man sitter bredvid mig i soffan och kommenterar att "det gör den inte alls". Haha, tyst med dig, den går på repeat från och med nu! Helena Christensen är sååå vacker, check it out!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Julia sa...

Hej Maria, kan du tipsa om snygg julgransbelysning? Julgranen ser så fattig ut utan belysning ju..../Julia

28 nov. 2010 19:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->