ETIKETTER

tisdag, november 16, 2010

Vaniljkräm


God morgon alla fina!
När jag började skriva detta inlägg, hade jag ännu inte ätit frukost. Men när jag sedan höll på att googla en massa olika bakrecept och fick se så otroligt mycket gott, blev jag så hungrig att jag fick avbryta för lite frulle haha. Nu, en macka senare, kan jag tala om att jag ska baka idag, haha. Har sedan gårdagen varit sugen på vaniljkräm så jag vill baka något med det i. Jag funderar på sockerbullar som ni ser på bilden här ovan, eller vanliga bullar fast med vaniljkräm i. Eller kanske wienerbröd med vaniljkräm? Har aldrig bakat något av dem, så vi får se vad det blir.
Hoppas ni alla får en finfin tisdag!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

o förbannat va gott.... jag kommer! =)
/D

16 nov. 2010 11:52:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag vill också komma och smaka!
Ha en en bra tisdag också.

16 nov. 2010 14:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->