ETIKETTER

fredag, november 26, 2010

Smart Sortering: Slänga, Sälja, Skänka, Spara!

"Maria, varför har du så mycket saker här?".
Haha, så brukade alltid min lilla systerson säga när han kom in i mitt rum för att kika på min smyckessamling. Vad svarar man på det för att framstå som en bra förebild? Haha! Nu, några år senare, känner jag att det är dags att rensa. Jag har mycket grejer som jag inte använder längre så igår gick jag igenom allt och sorterade i olika högar; Slänga, Sälja, Skänka, Spara. De fyra S:en, ett smart sorteringssätt (oj, ytterligare två S, haha!). Kom precis på att det är sex S = success! Hahaha!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Absolut inte slänga, spara dem kommer till användning!!!

26 nov. 2010 10:28:00  
Anonymous Malin sa...

Gud...jag borde också rensa. Har alldeles för mycket prylar...

26 nov. 2010 21:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->