ETIKETTER

torsdag, november 25, 2010

Okej, nu är det officiellt!


Hello bello!
Så nu undrar ni säkert vad det är jag har hållit på med den senaste tiden. Nu är det i alla fall officiellt, så nu ska ni också få veta. Som jag nämnt tidigare så finns det en ny shoppinggalleria här i Örebro och den har renoverats under hela två år. Nu är den färdig och hur snygg som helst. Från att ha haft runt 17 butiker finns nu där hela 35 stycken. Igår var det invigning då hela 2 000 personer var inbjudna. Idag är det premiär för deras hemsida och ...nu kommer det, är ni redo?... jag kommer att blogga där! Så om ni tycker att det är för få inlägg här, kan ni ju alltid kika in på den och läsa där också. :-) Jag kommer alltså driva två bloggar framöver, den här och den andra för Vågen.
Klicka HÄR för att komma dit.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vad roligt Gumman! Stort grattis! :o) Önskar dig all lycka med det du företar dig...you deserve it!
P&K
/Eli

25 nov. 2010 16:40:00  
Anonymous Linda sa...

Åh vad kul, grattis till det nya jobbet. Önskar dig all lycka =)

kram kram

25 nov. 2010 16:43:00  
Anonymous Anja sa...

Oj vad längesen jag var inne på din blogg! Tror inte jag har varit inne här på 3, 4 år kanske...? Galet!

25 nov. 2010 16:46:00  
Anonymous Malin sa...

Stort grattis! Gud vad roligt!! Jag kommer att följa båda bloggarna. Stor kram!

25 nov. 2010 18:51:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis och lycka till!!

25 nov. 2010 19:08:00  
Anonymous Mickan sa...

Jag var på VIP invigningen igår. :D Kul. Men jobbigt att stå ute och frysa... :P
Kram

25 nov. 2010 19:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->