ETIKETTER

söndag, november 14, 2010

Nya tavlor som jag gjort



Taddah! Här ser ni vad jag suttit och pysslat med här hemma. Jag älskar att pyssla så det här var riktigt roligt att göra! Skrev ut några av våra favoritcitat och hängde upp dem på väggen mellan hallen och köket. Som ni vet så har jag även fixat tavlor till köket, men de är inte upphängda ännu. Väntar med att visa dem tills dess. Så vad tycker ni om min citatväg? Jag älskar den! När jag tröttnat på citaten går det lätt att byta ut dem. Det är egentligen ett citat, två ordspråk och en bön på latin ur Bibeln som jag älskar.

Nu ska jag ta ut kakan ur ugnen och kleta på massa glasyr! Yum!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Beata sa...

Hehe, vad gullig du är =)
Och du, vad vacker du är på profilbilden från ditt bröllop! Åh =)

14 nov. 2010 20:07:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad snyggt det blev! Kan du komma hem till mig och ge inredningstips? Kram R

14 nov. 2010 20:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättefint!! Va kreativ du är! härlig inspiration-jag vill också att kommer hem till mig snart igen, tipsen jag fick sist gjorde succe-det blev jättefint! Fått mycket komplimanger :)

14 nov. 2010 22:18:00  
Anonymous Melissa sa...

Sånna har jag gjort!

Så duktig du är! Härlig blogg!

Kram,
Melissa

14 nov. 2010 23:18:00  
Anonymous Anonym sa...

kan du inte ta lite bilder på ditt hus :) inspiration tips

15 nov. 2010 00:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->