ETIKETTER

fredag, november 19, 2010

Ny håraccessoar


Hej alla fina där ute!
Det är fredag idag, wohoo! Jag har dock jättemycket att göra idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tanken var att jag skulle hinna med ett par ärenden på stan också men det blir nog inte av. Eller? Äsch vi får se hur effektiv jag är helt enkelt. :-) Här ser ni förresten tydligare bilder på mitt diadem som jag köpte häromdagen. Det känns väldigt "Blair Waldorf-igt" som alltid bär stora, chica diadem i Gossip Girl. ÄLSKAR Blairs stil! Jag tycker diadem passar till massa olika frisyrer, men personligen gillar jag charmiga lockar som på bilden.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jättefint! Får du bra användning av!

19 nov. 2010 14:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->