ETIKETTER

fredag, november 19, 2010

Min lilla hemlighet...


Ni är jättemånga som frågat mig, nu får ni veta liiite mer :-)
Redan i våras berättade jag för er att en rolig grej var på gång. Under de senaste månaderna har ni hört mig berätta om att jag varit på fotografering och att jag jobbar med detta projekt. Den 25 november kommer ni att få veta allt för då är det premiär! Jag kan inte säga så mycket ännu, men det är ju inte så mycket kvar. Men nu i dagarna ni veta mer! :-) Det här kommer att bli så himla roligt!
KLICKA HÄR för en liten ledtråd...

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Spänande! Blev nyfiken vill veta mer om 25 november..

19 nov. 2010 19:07:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh vad kul, vill veta mer!

20 nov. 2010 19:15:00  
Anonymous Anonym sa...

Typ en krog eller restaurang?

21 nov. 2010 19:24:00  
Anonymous Malin sa...

Ohh vad spännande!

21 nov. 2010 22:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->