ETIKETTER

onsdag, november 24, 2010

Hemma från invigningen


Shit pommes, jag är helt slut! Kom just hem från invigningen av shoppinggallerian Vågen här i Örebro. Den är placerad mitt i stan och har nästintill alla butiker som jag brukar besöka! Kan ni fatta att det kom över 2 000 personer på invigningen! :-D Imorgon ska jag berätta allt om mitt projekt och varför jag är inblandad i Vågen. Just nu ska jag bara varva ner och dricka varm choklad med mini-marshmallows. :-) Vi hörs imorgon mina fina läsare!

Update: Hittade den här videon på en blogg. Det är bloggerskan Elina som filmat från sin balkong när vi höll på och förbereda utanför gallerian :-)

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous helene sa...

ÅHH! Min pojkvän bor i örebro och vad kul att höra att gallerian äntligen är färdig, du måste berätta vilka nya affärer som kommit :D

24 nov. 2010 23:09:00  
Anonymous S sa...

åååh va gött se såg ut på bildrna då ;D

25 nov. 2010 09:40:00  
Anonymous Anonym sa...

MMMM. VA GOTT!! Alex vill dricka den första koppen till vänstern!

26 nov. 2010 10:32:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->