ETIKETTER

torsdag, oktober 21, 2010

Torsdagssnack


God morgon!
Vaknade upp idag till frost på tak och mark, men jag är tacksam över att det i alla fall inte har snöat som det tydligen redan har gjort i andra delar av vårt avlånga land. Skulle ha haft ett möte i eftermiddag, men blev just meddelad att det är uppskjutet till nästa vecka pga sjukdom. Så nu ska jag laga lite frulle - gröt och en stor, mysig kopp jordgubbste. Förresten, fick hem min andra beställning från H&M igår. Det var mest grejer till min man, men även Prada-lookien som jag bloggat om. Ska visa senare! Har även ett nytt paket att hämta ut idag. Beställde en inredningsgrej i tisdags kväll, snacka om snabb leverans! Hörs senare då! ♥

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ha också en fin torsdag!!
Kram

21 okt. 2010 12:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->