ETIKETTER

lördag, oktober 23, 2010

Snaaart ett år som gifta!


God morgon alla fina!
Igår när mannen kom hem från jobbet så hade han med sig en liten present och en bukett blommor! Blev jätteöverraskad! Vår årsdag är ju inte förrän på söndag, så förväntade mig inget två dagar för tidigt. :-P Som ni dessutom vet så har jag redan fått min årsdagspresent (Mulberry Bayswatern), så det blir nog inga fler gåvor haha. Vi började fira vår bröllopsdag redan igår och fortsätter idag då jag nyss fick veta att vi ska iväg och äta frukostbuffé på ett hotell. Jag älskar överraskningar! :-) Tar med mig kameran så ni får se bilder senare! Ciao, ciao!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vad gullig din man är!

23 okt. 2010 12:27:00  
Anonymous Anonym sa...

Kram till Er båda!

23 okt. 2010 18:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->