ETIKETTER

onsdag, oktober 27, 2010

Nytt smink


Hallå alla! Just nu segar jag i soffan framför tvn, med datorn i knät. På bilden ser ni några nya produkter som jag fick med mig hem från stan idag. Försökte fota med med kameran men blev inge bra. Får vänta till imorgon, då får ni se mer noggranna bilder. Nu får ni nöja er med webcamen på datorn!

Vad gör ni?
Ni kollar säkert på Grey's Anatomy nu va? Har missat så många avsnitt att jag inte vill se dagens på tv. Måste hinna ikapp några avsnitt först. Jag har bara sett halva avsnittet på förra säsongens avslut och shit vad det hände grejer! Måååste komma ikapp, njuuu!

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Karin sa...

åå känns ju så lyxigt och fräscht med nya produkter/smink!

Jag kollar faktiskt på grey's-boxen jag köpte häromdagen. Ligger ju lite "efter":)

kram

27 okt. 2010 22:47:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Vackra! Målade naglarna idag och kom att tänka på dig. Surfade in på din sida nyss för att tipsa dig om ett nagellack jag köpte i måndags och som jag tror du skulle gilla. Upptäckte att du redan har varit och köpt en del smink redan. Kolla in Max Factors "Angel Nails" (Nailfinity, nummer 882). Jag ÄLSKAR färgen!!!
Det är en kombination av mullvad, smutsrosa och grått. Det låter kanske lite märkligt, men kolla in den. Fin kontrast till Isadoras Guld och Silver nyanser. :o)
Tänkte också fråga om man även kan använda Smashbox primern på ögonlocken så att man inte får fula streck i ögonvecken av skuggan? Eller måste man köpa en separat?
Puss och Kram
Eli

28 okt. 2010 00:27:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Hej finaste Eli! Du är så himla gullig, jag ska spana in den, blev jättenyfiken nu!!! Angående Smashbox så använder jag den själv som primer för även ögonlocken. Dock vet jag inte om en primer som är speciellt skapad för ögonlock är bättre... Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på ögonlocken längre... Innan tänkte jag på det, men nu när jag använder smashbox så har den tanken aldrig slagit mig, antar att det är för att den lyckas ta bort vecken haha. Men jag ska tänka på det nu de närmsta dagarna för och se om det är stor skillnad. Kramar!!

28 okt. 2010 08:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Ok, meddela mig gärna om det veckar sig och om nagellacket faller dig i smaken. :o)
P&K
Eli

28 okt. 2010 09:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->